piątek, 8 marca 2013

WIOSNA!!! I po wiośnie :(

Było tak wiosennie..Mmm..12 stopni nawet pokazywał mój termometr, a dziś..Śnieg :( Nawet nie chce mi się po zakupy wyskoczyć ;P

Postanowiłam kilka dni temu ograniczyć wydatki i zaoszczędzić na kosmetyczce...Od dwóch dni, a w sumie to wieczorów(bo tylko wtedy mam czas dla siebie) robię sobie paznokcie, dziś jak tylko wyjdę z domu i kupie klej zamierzam je dokończyć wtedy pokaże Wam swoje dzieło i ocenicie czy moje dalsze  oszczędzanie akurat na kosmetyczce ma jakikolwiek sens ;P

Hmm..Co dalej?.. Zmieniłam kolor włosów, chyba mi się podoba choć dawno nie były tak ciemne na zdjęciach moim zdaniem wyglądają słabo, bo wciąż wypadają mi po porodzie, poza tym układała mi je fryzjerka ;/ Powód do zmiany...? Napiszę w następnym poście, bo błahy nie był:))))

Stylizacja iście wiosenna:) Na pierwszym planie PASTELE!!! Jak Wam się podoba?

ENJOY :ppp

Nadal wyprzedaję szafę, zamieszczę klika fotek i zapraszam na ALLEGRO









kurtka-H&M, koszulka,pasek-MOHITO,spodnie-Stradivarius,buty-DeeZee

8 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się ta stylizacja! prześliczne i bardzo kobiece buty :) zazdroszczę takich paznokci, moje co jakiś czas łamią się- zawsze w momencie, gdy mówię sobie: 'zapuszczam' :(
    no tak, wiosna robi sobie z nas żarty- 2 dni temu biegałam w krótkim rękawie po parku a dziś? kozaki należało przeprosić!

    xoxo, aneciawashere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Od czego by tu zacząć:)
    Włosy..kolor super,wcale nie za ciemne:)
    Figurka extra:),białe spodnie leżą świetnie:)
    Nie wspomne o lita:),moj kolor i ćwieki:),słodko i wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super look, obserwuję Twojego bloga:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. buty.. dokładnie w takim kolorze szukam : )
    super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestaw, świetna kurtka! Zazdroszczę mega szczupłych nóg:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ależ piękna stylizacja, wyglądasz cudownie :) Bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękują Wam bardzo za miłe komentarze:)))
    Tymczasem już myślę o nowym poście..
    Może wkrótce jakiś zestaw MUST HAVE???

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne Lity i świetnie pomalowane paznokcie ;)
    dzięki za informację o koszuli moro,ale znalazłam sobie koszulę khaki i narazie na tym poprzestanę ;)
    pozdrawiam,
    alabastrowapanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń