środa, 20 lutego 2013

Pepitka & FbyM

Zimno, zimno, zimno...Pada, pada śnieg..:P

Mam trochę pomysłów na kolejne posty, ale czas pokaże czy wszystko uda mi się zrealizować;)
Jutro czeka mnie wizyta u protetyka..Ehh, a później implant..Buuu na samą myśl jest mi słabo, oby efekt był tego wart:P
Czeka mnie ściąganie aparatu ortodontycznego już za niecałe trzy tyg.^^^^ach nie mogę się już doczekać po 15 miesiącach odrutowania.

Tymczasem robię ciągle wyprzedaż szafy zatem zapraszam na allegro: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=14217091

A, że pogoda nie zachęca do robienia zdjęć:( to...co by nie zniknąć mam tu coś sprzed kilku hmm..Tygodni?;)
Wygodna i szybka stylizacja zakupowa ;P

Enjoy;P
















kurtka-Vero Moda, spodnie-Stradivarius,czapka, naszyjnik-H&M,bluza-FbyM, buty-allegro
Ps. Co prawda dopiero się uczę ;p, ale zapraszam do śledzenia mnie na Instagramie: http://instagram.com/joanastyle

5 komentarzy:

  1. Hej ;) Ciekawy blog. Spodobały mi się Twoje spodnie w kratę. I czapa też świetna - genialny kolorek ♥

    zapraszam na joee-s.blogspot.com ; )

    Pozdrawiam, Joe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham twój blog! Świetnie go prowadzisz :) Bardzo podoba mi się czapka, która nadaje charakteru stylizacji, super.
    Zapraszam również do mnie :)) Może zaobserwujesz? ♥ (Oczywiście jeśli Ci się spodoba)
    KISS...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki. Cieszę się, że Ci się podoba ))) czapka jest super, bardzo ją lubię i żałuję, że mam ją tylko w jednym kolorze :ppp

    OdpowiedzUsuń
  4. Słabo widać buty,chciałabym je lepiej zobaczyć.

    :)

    OdpowiedzUsuń