środa, 9 stycznia 2013

New Hair STYLE

Wiem, że koszula ze Stradivariusa gości tu już po raz trzeci, ale nie ona tu ma grać główną rolę;P

Nie zawsze jest okazja by mój fotograf był dostępny, a kiedy już jest robimy strzały w tym co akurat mam na sobie. Dziś czekała nas wizyta kontrolna u lekarza z córeczką dlatego też mam na sobie szybki outfit...
I szybko ściągającą się koszulę:p, by w razie histerii nakarmić Małą :)))

Chciałabym też się Wam pochwalić nową fryzurą...Eh znów pokusiłam się na coś i nie do końca wiem czy to był dobry pomysł...Co o tym myślicie?







buty-allegro, kurtka-Vero Moda, legginsy-FbyM

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajną masz koszulę ;)

    POzdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie wygladasz:)Super fryzura i leginsy:)Zapraszam do wzajemnej obserwacji.Ja juz obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna fryzura :)
    Pozdro ;)
    Obserwujemy ?
    blogowiczek-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe legginsy:),to co lubie:)

    OdpowiedzUsuń