wtorek, 12 marca 2013

Muffiny, PAzury&SALE

Hej, tym razem udało mi się dotrzymać słowa i pokaże Wam moje pazury :D Celem oszczędności zrobiłam je sama, na szczęście moje są długie także nałożyłam żel dodałam trochę błyskotek i gotowe :)))

Podobają się Wam?:)))




                                                       EFEKT KOŃCOWY

To tyle jeśli chodzi o moje pazury ;)))) Teraz czas na wyprzedaż mojej szafy:) Wszystko znajdziecie TUTAJ
Poniżej kilka fotek ubrań, które chcę sprzedać:

H&M

RIVER ISLAND

STRADIVARIUS

NEW YORKER

JAPAN STYLE

C&A

JAPAN STYLE

STRADIVARIUS

ZARA

NO NAME
A na koniec muFFiny:)))

Zapomniałam zrobić foto po wyciągnięciu, a już są zjedzone:) Szybki łatwy przepis, także polecam:


Składniki:
150 g mąki
1/2 łyżki proszku do pieczenia
1 jajko
40 g cukru
110 ml mleka
50 g rozpuszczonego masła Lurpak klasycznego
2 łyżeczki kakao
2 łyżeczki startej czekolady,
Przepis:
Najpierw musicie przesiać mąkę, kakao, czekoladę i proszek do pieczenia. W oddzielnej misce mieszamy jajko, cukier, mleko, roztopione masło i aromat waniliowy.
Następnie ponownie przesiewamy mąkę, dodając ją do mokrych składników. Szybko, lecz delikatnie mieszamy całość, dodając kawałki czekolady. Wlewamy masę do papierowych foremek i pieczemy przez 20-30 min. w 200 st. C. Upieczone babeczki posypujecie cukrem pudrem. Gotowe!

3 komentarze:

  1. Super pazurki, muffinki uwielbiam, pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie mam cierpilwości do swoich paznokci.Oddaje je w dobre ręce:).

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Twojego bloga! obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń