środa, 31 października 2012

Powrót po głuchej ciszy :)

Bardzo długo mnie  nie było tutaj, bo ciągle COŚ...Część wolnego czasu zajmują mi ostatnio zakupy w sieci:P, ale najwięcej oczywiście moja mała panienka Ro:))) Nawet teraz pisząc post Mała się cycoruje(ciągnie cyca;)
Córa zrobiła się ostatnio bardzo towarzyska, wszystko ogląda, lubi kiedy się do niej mówi czy śpiewa, a najlepiej żeby z nią tańczyć, no i co przede wszystkim to dużo mniej już śpi w sumie pod wieczór dopiero przymyka oko..Także zero szans na to bym mogła mieć obie ręce wolne:))))
Cóż takie to już uroki macierzyństwa:)

No to tyle o moim czasie. Kilka słów o stylizacji? :P Chyba słabo mi to wychodzi?
Pomarańczowa sukienka, którą kupiłam będąc w ciąży jest dość ciepła jak na jesienne powietrze i wygląda ciekawiej bez brzuszka no i kurteczka, która tyle ze mną przeszła miała tu swoje ostatnie wystąpienie, bo poszła w świat:) zresztą nie tylko ona..Od jakiegoś czasu wyprzedaję łaszki ze swojej szafy:)

Na dniach postaram się Wam pokazać co w niej nowego:))

xoxox







sukienka-Stradivarius, kurtka-Vero Moda, komin-River Island, buty-http://lovetoshoes.pl/



3 komentarze:

  1. świetny zestaw! na początku nie zauważyłam getrów/skarpet, dopiero jak się przyjrzałam ;) piękny kolor sukienki!

    ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę bransoletki ode mnie ;) Pozwolisz, że dodam jedno de zdjęć do albumu "Biżuteria Uncaged u Was ;)" ? :)

    OdpowiedzUsuń