poniedziałek, 1 października 2012

Pole ZIEMNIAKÓW :P



          Dziś udało mi się uwiecznić na zdjęciach moją kolejną stylizację:P By nie oddalać się zbytnio od domu weszłam w pole ziemniaków:P

Moja mała Ro jest ostatnio niespokojna, więc muszę być niedaleko, bo póki co tylko mój cyc jest tym magicznym "czymś" co działa na nią kojąco:)

Mówią, że burgund to ciężki kolor...Hmm...Czy mi się udało go dobrze zestawić? Musicie ocenić sami :)

:x :x


Ps. Wielkie uznanie i big kiss dla mojego fotografa, którego 5 min. jest tak cenne jak mój cały dzień:P
(przynajmniej takie jest jego zdanie:P) ;)






Nowe pazurki :) Jak się podobają? http://www.nails4you.pl/

spodnie-H&M,sweter-Cubus, kurtka- Stradivarius



7 komentarzy:

  1. fajna stylizacja. szczerze to pole nie jest najfajnieszym tłem które by ją podkreślało;), ale ciuchy są mega naprawdę i do tego masz taaaką śliczną sylwetkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Burgund jest moim ulubionum kolorem tej jesieni!
    No i oczywiście Twoja bluzka bardzo mi się podoba, do reszty wygląda super, bo i widze fajne buciki i legginsy, no i paznokietki super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę bransoletki ode mnie ;) Pozwolisz, że dodam jedno de zdjęć do albumu "Biżuteria Uncaged u Was ;)" ? :)

    OdpowiedzUsuń